خبرگزاری کار ایران

فرسودگی ۴۰ درصد شبکه انتقال آب روستایی و شهری خلیل آباد در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۲۸

رئیس امور آب وفاضلاب شهرستان خلیل آباد گفت: در شهر و روستاهای خلیل آباد ۴۰ درصد شبکه انتقال آب با فرسودگی مواجه است که به ترتیب اولویت مناطقی که لوله های فرسوده تر و دارای افت فشار آب هستند، رسیدگی و تقویت می شوند.

احمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی می توانیم از منابعی که در اختیار داریم به صورت همزمان در شهر و روستا استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در بخش ششطراز و برکال مشکل کم آبی نداریم افزود: بخش مرکزی خلیل آباد هرساله با مشکلات کم آبی مواجه است که در همین راستا چاه شماره 7 جهت افزایش دبی آب شهر خلیل آباد وارد مدار شده است .

رئیس امور آب وفاضلاب خلیل آباد از اجرای پروژه کف شکنی جهت افزایش فشار آب در ایام تابستان سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه حدود 10 لیتر به دبی شهر برای ایام تابستان اضافه خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه ویروس کرونا باعث شده مصارف آب در شهرستان بسیار بالا برود اظهار داشت: بحث کرونا مصارف آب را بسیار افزایش داده است، چراکه با اضافه شدن چاه شماره 7 بایستی خیلی از مشکلات آبی شهر خلیل آباد حل می شد.

وی از تقویت منابع آبی و تعویض شبکه های فرسوده شهر و روستا ها به ترتیب اولویت خبر داد و گفت:  حدود 30 درصد مصارف آب طبق آمار در این ایام نسبت به دوره سال گذشته افزایش پیدا کرده است که ناشی از کرونا است که اگر همین موضوع تا تابستان ادامه داشته باشد به مشکل خواهیم خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز