خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان:

رسیدگی به پرونده‌های راه و شهرسازی قزوین الکترونیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۵۹

پرونده‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین الکترونیکی می‌شود که تاکنون ۴۰ درصد آنها نیز بارگذاری شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم اظهار کرد: الکترونیکی‌شدن پرونده‌ها و برون سپاری خدمات تصدی گری از اولویت‌های اداره کل راهداری استان است و حدود ۹۰ درصد پرونده‌ها اسکن و بالغ بر ۴۰ درصد آنها نیز بارگذاری شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: در صورتی که نیاز فوری به پرونده‌ای باشد، با اعلام به کارگزار در کوتاه‌ترین زمان ممکن بارگذاری خواهد شد.

مبارک قدم افزود: از این پس پرونده‌ها به صورت فیزیکی از بایگانی خارج نمی‌شود، بلکه پرونده‌های فیزیکی که در اختیار کارشناسان قرار دارد از آن‌ها دریافت شده و از نسخه الکترونیکی آن استفاده خواهد شد که ضمن ایجاد بستر مستندسازی بیشتر، امکان رخ دادن خطا و اشتباهات احتمالی را کاهش خواهد داد.

وی ادامه داد: واگذاری خدمات قابل انجام به دفاتر پیشخوان که در حوزه‌های برنامه ریزی و سیاست گذاری قرار ندارند، با توجه به ضرورت الکترونیکی شدن خدمات، به زودی برون سپاری خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این خدمت به ویژه برای شهروندانی که از شهرستان‌ها مراجعه می‌کنند بسیار تسهیل گر خواهد بود و در همین زمینه تفاهم نامه‌ای با اداره پست امضا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز