خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد؛

اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۹۶

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ،مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال خبر داد و گفت : با تامین اعتبارات مورد نیاز این محور تا پایان سالجاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهادری در نشست بررسی مشکلات  و موانع طرح های راه و شهرسازی شهرستان بندری و توریستی  فریدونکنار یادآور شد : کمربندی فریدون کنار برای تکمیل نهایی به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

وی همچنین افزود : تاکنون 3 میلیارد تومان امسال اختصاص یافته و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده این پروژه در دهه فجر سال آینده افتتاح شود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه 79 کیلومتر از 84 کیلومتر طرح چهاربانده شدن محور سوادکوه انجام شده است  خاطر نشان کرد : تنها 5 کیلومتر از این محور باقی مانده که انشاء اله  این طرح تا پایان امسال به اتمام می رسد و البته  پروژه به اتمام نهایی نمی رسد و زیرگذر ، دوربرگردان ها و پل در محدوده پل سفید سوادکوه باید در دوسال آینده ساخته شود .  

هادری افزود : برای اتمام این پروژه در سوادکوه 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مسال با تخصیص 25 درصدی مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت .

وی عنوان کرد : برای پروژه ه محور هراز هم در سالجاری 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که تا پایان سال در صورت اعطای قیر یارانه ای به پیمانکار و اتمام عملیات چهار بانده شدن هشت کیلومتر باقیمانده، پایان می یابد.  

گفتنی است : از 101 کیلومتر محور هراز 55 کیلومتر آن ساخته شده و 46 کیلومتر طول اجرایی پروژه در دست اقدام بوده که محدوده اجرایی ما حدود 11 کیلومتر می باشد که  تا پایان امسال 8 کیلومتر آن به بهره برداری خواهد رسید. همچنین دو دستگاه تونل نیز در این محورآماده بهره برداری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز