خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

راه‌اندازی پویش کمک مومنانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به راه‌اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از استقبال فعالان صنعتی از این پویش خبر داد.

به گزارش ایلنا احد فتوحی افزود: پویش همدلی و کمک مومنانه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در راستای تحقق  بیانات رهبر انقلاب در خصوص جمع آوری کمک مومنانه به نیازمندان و افرادی که به دلیل شیوع کرونا دچار آسیب‌های جدی اقتصادی شده اند،با مشارکت فعال جامعه صنعتی استان تشکیل شده است.

وی افزود: در این راستا تاکنون صنعتگران مستقر در شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، شهید مصلحیان کازرون، سپیدان، لار، فیروزآباد، آباده، استهبان، جهرم و مرودشت به این پویش پیوسته‌اند و کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را ارائه کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطر نشان کرد: هدف اصلی این پویش، کمک به خانواده‌های نیازمند ،دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه‌ ماه رمضان است.

فتوحی با بیان اینکه جامعه صنعتی استان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود همواره در عرصه‌هایی که نیاز به کمک و همیاری و مساعدت آنها بوده، پیشتاز بوده‌اند و داوطلبانه و بدون هیچگونه چشمداشتی حمایت کرده‌اند، گفت: باتوجه به شرایط امروز کشور نیز فعالان صنعتی از همان روزهای نخست هم در عرصه تولید تجهیزات مورد نیاز و اقلام بهداشتی و هم در زمینه همکاری با ستاد ملی و استانی مبارزه  با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنعتی، همکاری‌های لازم را انجام داده‌اند و هم‌اکنون نیز با راه‌اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه، به یاری آسیب دیدگان از کرونا می‌شتابند.

او عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شهرستان‌ها، تاکنون کمک‌های خوبی در زمینه تامین بسته‌های غذایی، تامین رایگان اقلام بهداشتی نظیر ماسک و محلول‌های ضد عفونی کننده و نیز توزیع محصولات غذایی تولیدی کارخانه‌ها بین اقشار محروم انجام شده است.

فتوحی بخش دیگری از این پویش را حمایت واحدهای صنعتی از کارگران و عدم تعدیل نیرو در این شرایط اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه برخی واحد های تولید متاثر از این شرایط دچار مشکل شده‌اند اما ضمن حمایت از کارگران و نیروی کار خود، خدمات مناسبی نیز به آنها ارائه کرده‌اند که این اقدام واحدهای صنعتی قابل تقدیر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: واحد های صنعتی می‌توانند کمک‌های خود را به ستادهای شهرستانی مبارزه با کرونا و یا  کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تحویل دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز