خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

فعالیت هشت معین اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ۲۳۶ میلیارد تومان در خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۸۵

فرماندار خلیل آباد گفت: در ارزیابی‌های نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، خلیل آباد جزو ۵ شهرستان برتر به لحاظ عملکرد و ثبت پروژه های اقتصادی در سامانه رصد معین های اقتصادی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه ویدئو کنفرانس استاندار خراسان رضوی با فرمانداران و ائمه جمعه، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح شهرستان 8 معین اقتصادی با 13 تفاهم نامه و حجم سرمایه گذاری 236 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال برای 544 نفر فعال هستند.

وی با تقدیر اضلاع مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان افزود: با همدلی و هم افزایی که در مجموعه شهرستان فراهم است،کار ابتکاری تحت عنوان " یکشنبه های تولید " در جهت رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار نیز در شهرستان برگزار می شود که آثار و برکات زیادی تاکنون داشته است.

فرماندار خلیل آباد در همین راستا بیان کرد: ماحصل برگزاری جلسات یکشنبه های تولید  ایجاد اشتغال برای 118 نفر تا کنون شده است.

قاسم پور با تقدیر از معین های اقتصادی شهرستان در خصوص توزیع مواد ضد عفونی کننده در حوزه کرونا در شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل آباد که به عنوان معین اقتصادی کشوری نیز در شهرستان فعال هستند تا کنون با پرداخت 13 میلیارد تومان برای 320 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: برای سال 99 با هماهنگی که با معین اقتصادی شهرستان شد، جلسه یک شنبه های تولید و رفع موانع نیز ادامه خواهد پیدا کرد.

فرماندار خلیل آباد از برنامه های کاری معین های اقتصادی سطح شهرستان در غالب 3 عنوان نام برد و گفت: در سال جاری معین های اقتصادی شهرستان در جهت توسعه حساب سپرده روستایی، توجه به حوزه کشاورزی با توجه به استعداد های خوب منطقه و حمایت از کشمش کاران شهرستان است.

قاسم پور با تاکید بر تفویض اختیارات به مدیران در حوزه اقتصادی را خواستار شد و بیان کرد: تقاضا داریم تفویض اختیارات مدیران در حوزه اقتصادی بیشتر شود تا بتوانیم جذب سرمایه گذاری های بزرگ و کلان را در شهرستان داشته باشیم.

همچنین  فرماندار خلیل آباد در این جلسه بر افزایش سقف اختیارات در پرداخت تسهیلات به بانک ها و ارائه بسته های تشویقی بیمه ای و مالیات برای کسب و کار هایی که در حوزه کرونا آسیب دیده اند نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز