خبرگزاری کار ایران

با اهدا خون به بیماران نیازمند صورت گرفت؛

مشارکت کارکنان بنادر و دریانوردی هرمزگان در پویش مدار مهربانی

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۸۲

کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با مشارکت در پویش مدارمهربانی، در رح اهخدا خون به بیماران نیازمند شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمود صابری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا که امروز جهان را در سیطره خود قرار داده نباید مانعی برای ابراز نوع دوستی و همدلی باشد، اظهار کرد: شتاب در کار خیر، از جمله ویژگی و خصایص ایرانیان بشمار می آید و اهدا خون نیز یکی از کارهای خیری است که اجر معنوی و اخروی بسیار زیادی به همراه دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بر اساس برنامه تدوین شده در سال چهار مرحله تیم سیار خون‌گیری در بخش های مختلف اداره کل حضور یافته و بشکل مستمر اقدام به تامین خون مورد نیاز بیماران می کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش ذخایر خونی استان، کارکنان اداره کل به محض اطلاع از کاهش ذخایر خونی با شرکت در پویش مدار مهربانی تامین بخشی از خون بیماران را تکلیف انسانی و مشی اخلاقی خود دانسته و زودتر از برنامه زمانبندی شده در این کار خدا پسندانه شرکت کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای الزامات بهداشتی و مراقبتی در فراینده اهدا خون گیری تصریح کرد: تعداد 110نفر از همکاران با رعایت  الزامات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی جهت حمایت از بیماران در محل استقرار اکیپ سیار اداره کل انتقال استان واقع در چهار نقطه بندر حضور بهم رسانده  و 45000 سی سی خون اهدا نمودند.

محمود صابری ضمن قدردانی از تلاش سفید پوشان سازمان انتقال خون که در روزهای کرونایی در سنگر خدمت به همنوعان حاضر و با پذیرش خطر در تامین خون مورد نیاز بیماران نیازمند مشارکت نمودند، بیان کرد: اقدام تلاشگران سازمان انتقال خون که همگام و همسو با دیگر حافظان نظام سلامت  کشور درایام نوروز و روزهای بعد از آن در مراکز اهدای خون سراسر کشور به خدمت  مشغول بودند جلوه دیگری از ایثار و مجاهدت در صحنه عمل را به یادگار گذاشت.

هرمزگان دارای ۴۰۰ بیمار دیالیزی و ۱۶۰ بیمار دارای اختلال انعقادی است، این بیماران دریافت کنندگان دائمی فرآورده‌های خونی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز