خبرگزاری کار ایران

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

تداوم صید و صیادی با رعایت اصول بهداشتی در راستای تامین امنیت غذایی مردم/ ضدعفونی بنادر صیادی استان در پی شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۶۸۳

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت پیشگیری و مراقبت های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه در بنادر صیادی علاوه بر اهتمام اداره کل در راستای اقدام‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا،شاهد حرکت های خودجوش جامعه صیادی در این زمینه هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد جوانمرد با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از جمله توزیع مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک در بنادر صیادی، ضدعفونی شناورهای صیادی، تبلیغات محیطی و آموزش رعایت بهداشت در جامعه صیادی افزود: با توجه به اینکه تعطیلات ایام نوروز در پیش رو است ضمن ضدعفونی مستمر محوطه بنادر از ورود هر گونه مسافر نوروزی جهت بازدید و تفریح از کلیه بنادر ممانعت بعمل می آید.

وی در ادامه با بیان اینکه اگرچه سلامت و بهداشت به ویژه در این ایام از اهمیت ویژه ای برخودار است اما برای تامین آبزیان جهت سفره های مردم فعالیت صید و صیادی با رعایت بهداشت ادامه خواهد داشت.

جوانمرد  در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه صید و صیادی در حد نیاز مردم صورت می گیرد، با آروزی سال نوی خوش برای جامعه صیادی و مردم گفت: امید است با یاری خداوند و همت والای مردم عزیز دوران گذر این ویروس منحوس نیز به پایان رسد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز