خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل قطار شهری مشهد خبر داد:

تمدید اجاره غرفه‌ها در ایستگاه‌های قطار شهری مطابق مصوبه حمایتی شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۲۹

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه غرفه های قطار شهری توسط پیمانکار به متقاضیان واگذار شده است، تاکید کرد: تمدید اجاره یا واگذاری غرفه‌ها به متقاضیان، مطابق مصوبه شورای شهر در خصوص حمایت از آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، وحید مبین مقدم با اشاره به انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های مجازی در خصوص تمدید قراردادهای غرفه های تجاری ایستگاه های قطار شهری افزود: روز گذشته پیام هایی در شبکه‌های مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت در قبال اخذ ودیعه و همچنین وصول چک از غرفه داران در ایام تعطیلی برخلاف مصوبه حمایتی شورای شهر و تاکیدات شهردار برحمایت از کسب وکارهای آسیب‌دیده از کرونا اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی انجام شده مشخص شد که پیامک ارسالی، که از قبل تعریف شده در سامانه پیامکی پیمانکار تعریف شد و برای تعداد محدودی از غرفه داران به صورت سیستماتیک چند روز قبل از پایان قرارداد هر غرفه و مطابق روال معمول ارسال شده و الزام آور نبوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون غرفه دارانی که تمایل به تمدید قراداد دارند می توانند بدون پرداخت وجه الضمان نسبت به تمدید اقدام کنند، اظهار کرد: چک های برداشت شده از حساب غرفه داران نیز مربوط به مطالبات پیمانکار از غرفه داران در سررسید قبل از تعطیلی قطار شهری بوده که توسط بانک به صورت اتومات برداشته شده است.

مبین مقدم ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از سوی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد، تمامی چک های ارسال شده به بانک و وجوه اخذ شده که سررسید آن در بازه زمانی تعطیلی قطار شهری باشند توسط پیمانکار به غرفه داران عودت یا به حساب بستانکاری آنان منظور می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای حمایت از غرفه داران، دوشنبه ۲۵ فروردین ماه، جلسه ای با مدیرعامل شرکت پیمانکار غرفه‌ها و نمایندگان غرفه داران در محل شرکت بهره‌برداری قطارشهری برگزار و در خصوص نحوه تمدید قرادادها، وصول نشدن چک‌ها تا اطلاع ثانوی و اعمال تعدیل قراردادهای اجاره مطابق مصوبه حمایتی شورای اسلامی شهر مشهد تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز