خبرگزاری کار ایران

هفته آینده آغاز می شود ؛

آموزش رایگان مهارت‌های مدیریتی و بازاریابی غیر حضوری در دوران قرنطینگی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۵۲

سومین فاز ارائه آموزش های رایگان در دوران کرونایی با همکاری جمعی از کارآفرینان و مدرسان و موسسان استارتاپی از یکم تا ۳۱ اردیبهشت ماه کلید می خورد.

به گزارش ایلنا ، کمپین آموزشی هرکجا، هر زمان، یادگیری در دو فاز نخست خود، در دو بازه زمانی 12 اسفند ماه تا 28اسفند ماه و 4 فروردین تا 15 فروردین ماه جاری با همکاری جمعی از کارآفرینان و مدرسان و موسسان استارتاپی برگزار شد و به  دلیل تداوم شرایط بحران کرونا قرار است سومین فاز ارائه آموزش های رایگان را از یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه کلید بزند.

در فاز سوم، «ایلیا آکادمی» و «آکادمی اینفوگرام»  برای مسئولیت اجتماعی خود 100 وبینار رایگان را در اردیبهشت ماه با موضوعات متنوع آموزشی برگزار می کند که ارزش این دوره‌ها  برای هر ایرانی  معادل54میلیون ریال خواهد بود.

در دو دوره ابتدایی برگزاری این کمپین، اساتید و مدرسان زیادی به کمپین ملحق شده و در مجموع  59 مدرس  از 3 کشور و 10 شهر در برپایی این کمپین آموزشی همکاری کردند که براین اساس علاوه بر ایران از کشورهای کانادا و اوگاندا نیز داوطلب برای تدریس حضور یافتند.

گزارش نهایی فاز اول و دوم کمپین «هرکجا، هر زمان، یادگیری» حاکی از آن است که  در دو فاز نخست این طرح آموزشی، 93 وبینارآموزشی در 167 ساعت برگزار شده و طی آن 40هزار و 690 ثبت نام در دوره های آموزشی صورت گرفته و76هزار و 812 نفرساعت آموزش ارائه شد.

 بر این مبنا و با در نظر گرفتن هرساعت آموزش معادل 30هزارتومان، تاکنون دراین دو فاز به میزان 2میلیارد و 300میلیون تومان آموزش رایگان در دوران قرنطینه خانگی به ایرانیان ارائه شده است.

ایلیا آکادمی،  به عنوان یکی از مراکز آموزشی فعال در این کمپین با ۱۲ سال فعالیت در حوزه مشاوره مدیریت، تعاملات بین‌المللی تاکنون بیش از 35هزار ساعت آموزشی  برگزار کرده و آموزش‌های آن در حوزه توسعه مهارت‌های نرم و حرفه‌ای و توسعه مهارت‌های تخصصی مدیریتی متمرکز است.

این مجموعه با شناسایی نیازها و طراحی مدل آموزشی،برای ارتقای عملکرد حرفه‌ای دانش را به فرهنگ تبدیل کنند و در برگزاری دوره های آموزشی کمپین رایگان آموزش الکترونیک نقش فعالی داشته است.

آکادمی اینفوگرام نیز به عنوان یکی از برگزارکنندگان این کمیپن، در راستای توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه فعال بوده و تمرکز آن  بر ارائه آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه مدت است. این مجموعه ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)،‌ روابط عمومی و گزارش‌‌نویسی را در دستور کار داشته و در برگزاری کمپین هرکجا، هر زمان یادگیری به آموزش رایگان این وبینارها می پردازد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  ilia-academy.com  و  https://infogramacademy.com  مراجعه کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز