خبرگزاری کار ایران

عاقلتر به ایلنا خبر داد:

ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی با ظرفیت 50 تخت در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۱۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: بردسکن یکی از شهرستان های آلوده به کرونا است و به دنبال ایجاد نقاهتگاهی با ظرفیت 50 تخت هستیم.

​مهدی عاقلتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: از ابتدای شیوع ویروس‌کرونا در بردسکن 71 نفر بستری شده‌اند که از این تعداد 33 نفر آنها مبتلا به کرونا بوده اند.

وی بدون ارائه آمار از قربانیان این ویروس در بردسکن گفت:مردم هشدارها را در بحث این بیماری جدی بگیرند چرا که بردسکن روند افزایشی به خود گرفته است و اگر همچنان این روند ادامه پیدا کند وضعیت شهرستان قرمز خواهد شد.

وی از پیگیری راه اندازی تخت های نقاهتگاهی در شهرستان بردسکن خبرداد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده قرار است یک نقاهتگاهی با ظرفیت 50 تخت برای افرادی که از بیمارستان مرخص شده اند در نظر گرفته شود. وی افزود: متاسفانه روند مبتلایان در چند روز گذشته رشد صعودی داشته و مردم نکات بهداشتی را به طور جدی مد نظر خود قرار بدهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: در حال حاضر تعداد 9 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند که تست 3 نفر آنها مثبت است.

وی گفت: تنها راه مبارزه با ویروس کرونا فقط قرنطینه خانگی است که بتوانیم  ورودی های بیماران مبتلا به کرونا را در بیمارستان کاهش دهیم و گرنه با بحران مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز