خبرگزاری کار ایران

فرماندار تاکستان خبر داد:

افتتاح ۲ واحد تولیدی مواد ضد عفونی و دستکش در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۵۱

۲ واحد تولیدی مواد ضد عفونی کننده و تولید دستکش با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان تاکستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرماندار تاکستان در این مراسم گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، یک گروه صنعتی با هدف تولید مواد ضد عفونی کننده در شهرک صنعتی خرمدشت آغاز به فعالیت کرد و همچنین با تغییر خط تولید یک واحد بهداشتی دیگر، تولید دستکش در شهرستان آغاز شد.

رضا طاهری گفت: با آغاز به کار این واحدهای تولیدی کمبود مواد ضد عفونی کننده و دستکش در سطح شهرستان و نیاز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها بر طرف خواهد شد.

طاهری اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده، امروز کار توزیع گسترده دستکش و مواد ضد عفونی کننده در داروخانه‌های سطح شهرستان انجام خواهد شد تا همشهریان عزیز بتوانند اقلام بهداشتی خود را از داروخانه‌ها تهیه نمایند.

۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در استان عهده دار تولید محصولات ضد عفونی کننده هستند.

امروز مرحله اول توزیع مقدار ۴۸ هزار لیتر الکل جهت تولید ژل و اسپری‌های ضد عفونی کننده بین ۱۲ واحد تولید محصولات ضد عفونی کننده در استان آغاز شد و تا زمان شکست کرونا در استان ادامه خواهد داشت.

۲۸۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا و ۲۵ فوتی آخرین آمار کرونا در استان قزوین است.

تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز