خبرگزاری کار ایران

رضایی به ایلنا خبرداد:

تکمیل دیواره ساحلی شهرستان پلدختر ظرف ماه‌های آینده/ تاثیر کرونا بر روند بازسازی

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۶۷

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از تکمیل دیواره ساحلی شهرستان پلدختر ظرف ماه های آینده خبرداد و گفت: پیش بینی برای تحویل تمامی واحدهای احداثی در ابتدای سال جاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیمی بر روندبازسازی گذاشت.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت بازسازی دیواره ساحلی شهرستان پلدختر، گفت: تاکنون بازسازی هزار و 800 متر از دیواره ساحلی انجام شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 90 درصد است.

وی ادامه داد: مقاومت دیواره ساحلی پلدختر در مقابل امواج سهمگین رودخانه کشکان در سیل اسفندماه ۹۸ آزمونی جدی برای استحکام این سازه بود.

رضایی افزود: با برنامه ریزی انجام شده دیواره ساحلی طی ماه های آینده تکمیل می‌شود.

وی عنوان‌کرد: تمامی ۲۰ هزار واحد تعمیری استان در بحث سیل پرداخت تسهیلات و ترمیم شده اند و همچنین عملیات بازسازی ۱۲ هزار واحد احداثی نیز آغاز و تاکنون هفت هزار واحد با اعتبار مرحله اول تسهیلات، تکمیل و تحویل مردم شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استاند لرستان تصریح کرد: به هر خانوار خسارت دیده، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی تعلق‌می‌گیرد و پیش‌بینی برای تحویل تمامی واحدهای احداثی در ابتدای سال جاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیمی بر روندبازسازی گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز