خبرگزاری کار ایران

تابش در بردسکن خبر داد ؛

اختصاص بیش از 4 هزار میلیارد تومان برای بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۶۳

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بازسازی یک هزار واحد خسارت دیده تا پایان سال جاری انجام می‌شود، گفت: در شرایط سخت تحریم 4 هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات به این بحث در کشور اختصاص داده شده که صد در صد از خزانه پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا تابش امروز در مراسم افتتاح 500 واحد مسکونی برای خانواده‌های خسارت‌دیده در سیل ابتدای سال جاری بردسکن، اظهار کرد: 25 استان کشور درگیر خسارت‌های ناشی از سیل شدند که در این میان پنج استان خسارت بیشتری دیدند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 65 هزار واحد احداثی و بیش از 100 هزار واحد تعمیراتی در 25 استان کشور طی هشت ماه اخیر به خانواده‌های خسارت دیده کشور تحویل داده شده است، بیان کرد: امروز در خراسان رضوی به طور متمرکز از روستای سیف آباد بردسکن 2 هزار و 250 واحد افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

وی با تاکید بر اینکه امروز  دو هزار و دویست و بیست و سومین جلد سند روستایی به یکی از روستاییان تحویل داده شد، ادامه داد: علاوه بر اینکه بازسازی یکهزار واحد تا پایان سال جاری انجام می‌شود، در شرایط سخت تحریم 4 هزار و 900 میلیاردتومان تسهیلات به این بحث در کشور اختصاص داده شده که صد در صد از خزانه پرداخت شده است.

تابش بیان کرد: همچنین، طی هشت ماه اخیر یکهزار و 800 میلیارد تومان به سیل زدگان صد در صد پرداخت شده، علاوه بر این 790 میلیارد تومان طرح‌های عمرانی در مناطق سیل‌زده از لحاظ مقاوم‌ سازی ابنیه‌های شهری تخصیص داده شده که از خزانه پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: در تیرماه سال آینده نیز 10 هزار واحد دیگر در خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز