خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد:

حفظ سلامت مردم، هدف اصلی ستاد مقابله با کرونا / تشکر از همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۲۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، حفظ سلامت مردم را هدف اصلی ستاد مقابله با کرونا برشمرد و از اهتمام مردم استان در رعایت توصیه های این ستاد قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیار راستگو با بیان این مطلب گفت: تعطیلی روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین و احتمال بیرون آمدن مردم از منازل خود یکی از اصلی‌ترین دغدغه ها و نگرانی های ما در ستاد مقابله با کرونا بود.

وی افزود: بر این اساس، از چند روز پیش تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از شکل گیری تجمعات در نظر گرفته شد و با همکاری دستگاه های مسئول به اجرا در آمد.

راستگو با قدردانی از نیروی انتظامی، شهرداری های استان و نیروهای بسیجی و ارتشی در اجرای محدودیت های تردد، اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان هم همراهی خوبی با این طرح ها داشتند و ترددهای درون شهری و برون شهری در روزهای اخیر به شدت کاهش یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بر اساس گزارش فرمانداران، وضعیت ورودی و خروجی تمامی شهرها حاکی از همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی است و با تداوم این همراهی امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز