خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

در بخش انتظام بخشی با مشکلات و کمبودهای جدی مواجهیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۶۸

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت : بسیاری از موفقیت‌های ما با مشارکت مردم بدست آمده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین عبدی در جلسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه امنیت پیش زمینه تمام فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، عنوان داشت:یکی از دستگاه‌هایی که بیشترین نقش را در این زمینه بر عهده دارد نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با قدردانی از مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت در استان اظهار داشت: در بخش انتظام بخشی با مشکلات و کمبودهای جدی مواجه هستیم.

سردار عبدی همچنین با اشاره به آمار تلفات جاده ای استان گفت: با وجود اینکه نسبت به سالهای گذشته با کاهش آمار تلفات جاده ای مواجه هستیم اما همین تعداد کشته، مجروح و معلولی که داریم هم بسیار بالاست.

وی با قدردانی از مشارکت و همراهی شهرداری تبریز در گسترش کنترل الکترونیکی معابر شهری گفت: با وجود تمام پیشرفت‌هایی که اتفاق افتاده هنوز با کمبود جدی در این حوزه روبرو هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه با درخواست از اعضای شورای شهر برای تلاش در جهت فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح گفت: اعضای شورای شهر در این خصوص از ظرفیت اجتماعی بالایی برخوردارند که باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش به اهمیت مرکز ماده ١۶ اشاره کرد و گفت: این مرکز نقش مهمی در ارتقای سلامت اجتماعی به عهده دارد و از شهرداری و شورا می‌خواهم این مرکز را فراموش نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز