خبرگزاری کار ایران

در راستای تعاملات فرهنگی و مذهبی صورت گرفت؛

دیدار شهردار رشت با فرمانده نیروی انتظامی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۵۷

شهردار رشت گفت: برای عقد قرارداد در همکاری‌های مشترک میان شهرداری رشت و نیروی انتظامی باید هم اندیشی های بیشتری صورت گرفته شود.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گیلان اظهار کرد: برای عقد قرارداد در همکاری‌های مشترک میان شهرداری رشت و نیروی‌انتظامی باید هم اندیشی‌های بیشتری صورت گرفته شود.

 مسعود نصرتی حمایت فرمانده نیروی انتظامی را برای این مهم خواستار شد و خاطرنشان کرد: در جریان روند همکاری‌های متقابل، تفاهم نامه‌ها با سرعت بیشتری به نتیجه می رسند.

وی گفت: شهرداری رشت در تمام زمینه‌های فرهنگی و مذهبی ، آمادگی همکاری با نهاد نیروی انتظامی را دارد.  

شهردار کلانشهر رشت گفت: باید از سوی نهادهایی همچون شهرداری در مقابل پراکندگی‌های مذهبی و ایجاد مشکلات حاشیه ای کمک گرفته شود.

نصرتی با اشاره به برگزاری عزاداری های شهرهای بزرگ و موفق کشور افزود: باید بر آیین های مذهبی رشت نیز توجه ویژه داشت و به برندسازی عزاداری این شهر پرداخت .

 فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز ضمن استقبال ازاین دیدار اظهار داشت: شهرداری ها در بخش هایی همچون آگاه سازی شهروندان و ایجاد کارگاه آموزشی و هرآنچه که تلاش فرهنگی محسوب می شود با نیروی انتظامی در تعامل هستند.

 سردار محمدرضا اسحاقی گفت: خروجی برنامه های هرساله معاونت اجتماعی که بیشتر شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد ، امام خمینی(ره) و بهزیستی می شود ، شهروند توانمند شده است.

 وی از ظرفیت مرکز مشاوره رایگان این ارگان در برابر بسیاری از آسیب هایی که ناگاهانه رخ می دهند خبر داد و خاطر نشان کرد: فرهنگ قانون مداری باید در سطح های مختلف شهر با ابعاد مختلف رشد پیدا کند.

 فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: تمام نهادهای اجتماعی و سمن ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی هدف واحدی را دنبال می کنند.

سردار اسحاقی با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری ایام‌ محرم در پیاده راه فرهنگی افزود: تقویت بخش‌های مذهبی با مشارکت شهرداری در پیاده راه فرهنگی علاوه بر اقبال همگانی موجب برقراری امنیت و کاهش بزهکاری در این ایام شد .

وی برنامه‌های مذهبی را کانون اصلاح بسیاری از بدعت‌های ناسازگار با جامعه و ناهنجاری های اجتماعی خواند و گفت: این امر موجب انسجام و باور اجتماعی شده که خود فرصتی ویژه برای اصلاح ناهنجاری‌ها محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز