خبرگزاری کار ایران

رجایی به ایلنا خبر داد:

اعلام پرخطرترین شهرهای کرونایی آذربایجان شرقی/ تعداد مبتلایان به کرونا در استان به 1143 نفر رسید/ بهبود 55 درصد از مبتلایان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۹۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به پرخطرترین شهرهای کرونایی آذربایجان شرقی، گفت: شهرستان‌های سراب و شبستر بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را به نسبت به جمعیت دارند.

روزبه رجایی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضیعت مبتلایان به کرونا در استان اظهارکرد: شهرستان‌های مرند، میانه، مراغه، اهر و تبریز نیز پس از سراب و شبستر به ترتیب بیشترین آلودگی را به ویروس کرونا نسبت به جمعیت دارند.

وی با بیان اینکه هنوز ظرفیت تخت‌های اختصاص یافته به کرونا در استان پر نشده است، گفت: این به معنی هشدار ندادن و در خطر نبودن نیست.

وی ابراز امیدواری کرد، با اجرای جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد قطع شدن زنجیره شیوع و انتقال ویروس کرونای جدید در استان باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آمادگی کلیه بیمارستان‌های استان اعم از بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و دانشگاهی برای پذیرش بیماران کرونایی، خبر داد و گفت: افراد علامت‌دار می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده و خدمات بگیرند.

رجایی با اشاره به تداوم فعالیت بیمارستان‌های عادی، اظهار کرد: بیمارستان‌های عادی تعطیل نشده‌اند و ارایه خدمات به بیماران تصادفی، قلبی و مغز و اعصاب ادامه دارد.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته نتیجه تست82 نفر به کرونا قطعی شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در استان  به 1443 نفر برسد.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش پایانی سخنانش از بهبود 55 درصد از مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: مابقی افراد در بیمارستان‌ها در حال مداوا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز