خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل دامپزشکی استان:

بیمارستان‌های قزوین علیه ویروس کرونا ضد عفونی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۶۵۲

حدود ۳۰ هزار متر مربع از محوطه داخلی و اطراف بیمارستان‌های قزوین توسط مجموعه دامپزشکی استان بر علیه ویروس کرونا ضدعفونی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمید زینالی اظهار کرد: ۴ اکیپ عملیاتی شامل ۱۴ نفر از همکاران مجموعه دامپزشکی استان قزوین بیمارستان‌های شهر قزوین را با  ماده ضد ویروس، گندزدایی کردند.

مدیر کل دامپزشکی استان  افزود: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، با توجه به اینکه عملیات ضدعفونی بر علیه ویروس کرونا در بیمارستان ها یک امر تخصصی است، بنابراین این اکیپ ها از مجموعه دامپزشکی استان قزوین امروز در حدود ۳۰ هزار متر مربع از محوطه داخلی و اطراف بیمارستان‌های قزوین را بر علیه ویروس کرونا ضدعفونی کردند.

زینالی تصریح کرد: عملیات ضد عفونی در دامپزشکی توسط ماشین آلات مخصوص و ماده ضدعفونی کننده وسیع الطیف بر علیه ویروس‌ها در سنوات گذشته نیز به دلیل شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سطح واحدهای تحت پوشش انجام شده بود و لیکن در مورد اخیر از این مواد ضد ویروس که بر روی سطوح همه اماکن برای گند زدایی مؤثر است، استفاده شد.

وی بیان کرد: مجموعه دامپزشکی استان در راستای ریشه کن کردن این بیماری از هیچ خدمتی فروگذار نخواهد کرد و همواره آماده کمک رسانی به ستاد مدیریت بحران برای رفع مشکل پیش رو است.

در این عملیات ۶۰۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی ویرکن S برای ضدعفونی استفاده شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز