خبرگزاری کار ایران

انجیدنی خبر داد:

جان باختن ۲۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۴۳

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۲۳۰ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی جان باخته‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد،  علی‌اصغر انجیدنی در این خصوص افزود: تعداد مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده، ۴۳ نفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: امروز به دلیل نرسیدن جواب آزمایش‌ها تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی اعلام نشده است که بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۶۸ نفر در این استان مبتلا به ویروس کرونا هستند.

وی گفت: از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۲۶  اسفند سه هزار و ۱۶۲ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که نسبت به روز گذشته ۲۴۴ نفر افزایش یافته است.

دکتر انجیدنی افزود: در این مدت یک هزار و ۹۴۱ نفر از شهروندان خراسانی مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: هزار و ۸۱۸ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون یک هزار و ۳۰ نفر آنها بهبود یافته و به منزل رفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز