خبرگزاری کار ایران

انجیدنی خبر داد:

فوت ۲۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان رضوی/ تاکنون ۲۸۵ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۶۷

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز گذشته تاکنون ۲۹ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی افزوده شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر انجیدنی در این خصوص گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به ۲۸۵ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۹۴ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش‌دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۵۳ نفر مبتلا به ویروس کرونا بعد از مشهد بیشترین تعداد بیماران را دارد و پس از آن دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و تربت‌حیدریه به ترتیب ۱۵ و ۱۰ نفر مبتلا به کرونا را دارند.

دکتر انجیدنی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد و تربت‌جام را نیز به ترتیب هفت و ۶ نفر اعلام کرد.

وی افزود: از ۳۰ بهمن ماه امسال تا ۲۲ اسفند ۲ هزار و ۶۰۳ مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که تاکنون یک هزار و ۵۹۴ نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: یک هزار و ۵۶۸ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی مربوط به شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۸۸۱ نفر آنان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

دکتر انجیدنی تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا در این استان را ۲۴ نفر عنوان کرد و گفت: ۱۷ نفر از این تعداد مربوط  به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۶ نفر مربوط به دانشکده علوم پزشکی نیشابور و یک نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز