خبرگزاری کار ایران

رحیمی مطرح کرد:

3 هزار نفر آمار افراد مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۴۷

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مبتلایان به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی به دوهزار و ۹۱۸ بیمار رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، دکتر حمید رضا رحیمی گفت: هزار و ۸۵۱ نفر از این بیماران که طی ۳۰بهمن ماه تا ۲۵ اسفند در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری بودند، بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

رحیمی افزود: هزار و ۶۸۷ نفر از کل مبتلایان به عفونت‌های حاد تنفسی در خراسان رضوی متعلق به مشهد و ۱۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۹۸۲ نفر از آنان بهبود یافته و به خانه بازگشته‌اند.

وی گفت: طی این مدت تعداد بیماران بستری شده به خاطر عفونت حاد تنفسی در بیمارستان‌های زیرنظر دانشکده علوم پزشکی نیشابور که شهرستان فیروزه را نیز زیرپوشش دارد ۵۴۶ نفر بوده است که ۳۵۴ نفر آنان با دریافت خدمات‌ درمانی سلامتی خود را بازیافته‌اند.

دکتر رحیمی افزود: ۲۸۳نفر از بیماران حاد دستگاه تنفسی نیز در مراکز درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تحت معالجه قرار گرفتند که ۲۲۰ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳هزار نفر جمعیت ساکن شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز که پنج شهرستان خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و سبزوار را در غرب خراسان رضوی زیرپوشش دارد طی این مدت ۱۵۹بیمار حاد تنفسی داشته که ۹۸نفر آنان تاکنون درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد افراد بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی گناباد را نیز ۱۳۸نفر اعلام و بیان کرد: تاکنون ۱۱۴ نفر از این بیماران درمان شده و سلامتی خود را بازیافته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز