خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اورژانس استان البرز خبر داد:

آماده باش کامل تیم‌های اورژانس در شب چهارشنبه آخر سال/ مردم در خانه بمانند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۲۵

رئیس مرکز اورژانس استان البرز با اعلام آماده باش کامل تیم های اورژانس در شب چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، مردم دور از تجمع شب چهارشنبه آخر سال در خانه بمانند.

به گزارش ایلنا، مهرداد بابایی ضمن اعلام آمادگی کامل تیم‌های فوریت‌های پزشکی در شب چهارشنبه آخر سال از مردم استان البرز خواست با توجه به شیوع کرونا از شرکت در هر تجمعی در شب چهارشنبه آخر سال خودداری کنند و در خانه بمانند. 

وی ضمن تشریح برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز در چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: جلسات هماهنگی درون بخشی و بین بخشی با دستگاه‌های ذیربط در استان تشکیل شده است و کلیه مراکز درمانی برای پذیرش مصدومین احتمالی از 26 اسفند ماه آمادگی دارند.  

بابایی با بیان اینکه این روزها بسیاری از بیمارستان‌های استان در حال مقابله شبانه روزی با ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: کلیه پرسنل بهداشتی و درمانی از 26 تا 28 اسفند ماه در حالت آماده باش مضاعف هستند.

رئیس مرکز اورژانس البرز ضمن اینکه از مردم خواست با توجه به شرایط امسال برای سلامتی خود و خانواده هایشان و در امان بودن از کرونا و جلوگیری از خستگی بیش از پیش نیروی های خدوم بهداشتی و درمانی حوادث شب چهارشنبه  آخر سال در خانه بمانند تصریح کرد: در این شب، آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی در میادین و نقاط پر تراکم شهر همراه با دیگر سازمان های امدادی و انتظامی از 12 ظهر روز سه‌شنبه 27 اسفند استقرار خواهند داشت. 

بابایی در پایان گفت: آماده باش تیم های امدادی  از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 26 اسفند ماه  لغایت ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 28 اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز