خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

کاهش 41 درصدی پرونده های معوق قضایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۷۹۷

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین از رسیدگی به هفت هزار و ۵۶۲ پرونده معوق و کاهش ۴۱ درصدی آنها طی ۲ ماه اخیر خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: دادگستری‌های استان قزوین در راستای اجرای دستور العمل رئیس قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به پرونده‌های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها هفت هزار و ۵۶۲ پرونده معوق را طی ۲ ماه اخیر مورد رسیدگی قرار دادند.

وی افزود: از ابتدای آغاز به کار رسیدگی به پرونده‌های معوق تاکنون پنج هزار و ۳۴۸ پرونده مختومه شده است.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: کاهش آمار پرونده‌های معوق در استان طی این ایام از طریق نظارت و بازرسی روسای دادگستری و دادستان‌ها بر شعب تحت مدیریت خود،  ارائه مشاوره‌های قضایی، پیگیری شعبه به شعبه و استفاده از تمامی ظرفیت‌های تلفنی و فضای مجازی محقق شد.

قدرتی افزود: همچنین در جلسه شورای مدیران قضایی استان به صورت ویژه و تخصصی با تحلیل آمارها و پیشرفت حوزه‌ها به موضوع پرونده‌های معوق پرداخته شد و کارنامه عملکرد حوزه‌های قضایی در این مدت ارائه گردید و برنامه ریزی‌ها و دستورهای لازم جهت بررسی پرونده‌های معوق در مدت باقی مانده تا پایان سال نیز صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز