خبرگزاری کار ایران

دادگستری البرز اعلام کرد:

تکذیب شکایت یا اعلام جرم علیه مدیر کانال فضای مجازی الوند توسط مدعی‌العموم

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۲۱

روابط عمومی دادگستری شهرستان البرز استان قزوین در پیامی اعلام کرد: در پرونده محکومیت یکی از مدیران کانال فضای مجازی این شهرستان، شکایت یا اعلام جرمی از سوی مدعی‌العموم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، با توجه به انتشار اخباری مبنی بر محکومیت مدیر کانال اخبار الوند به اتهام نشر اکاذیب، به لحاظ شکایت مدعی‌العموم در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی، در راستای تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند در پرونده مذکور، شکایت یا اعلام جرمی از سوی مدعی‌العموم صورت نگرفته و محکومیت نامبرده به لحاظ شکایت شکات خصوصی است.

به گزارش ایلنا، در پی شکایت برخی از اعضای شورای شهر الوند استان قزوین، دادگاه شعبه 102 کیفری دادگستری شهرستان البرز (استان قزوین) به شکایت آقایان قدمی،جهانی، ذاکری و خانم بهرامی اعضای شورای شهر الوند مدیر کانال فضای مجازی را محکوم کرده است.

گفتنی است در یکی از کانال های فضای مجازی شهرستان البرز بیان شده بود که این دادگاه به اتهام نشر اکاذیب بابت انتشار خبر تایید غیرقانونی بودن انتزاع نصرت‌آباد از سوی حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین مدیر شبکه اجتماعی مذکور را به تحمل سه سال حبس پرداخت، شش میلیون تومان جریمه نقدی به دولت جمهوری اسلامی و ممنوعیت یک ساله از کارخبری محکوم کرده است که روابط عمومی دادگستری شهرستان البرز نسبت به این مطلب در پیامی شکایت یا اعلام جرم علیه مدیر کانال فضای مجازی این شهرستان را توسط مدعی العموم تکذیب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز