خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز:

قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه ماندن است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۵۷۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در نشستی با حضور اعضای جامعه کمک رسان پزشکی استان البرز گفت: مسیر درست مقابله با کرونا، قطع زنجیره انتقال کرونا و در خانه ماندن است.

به گزارش ایلنا، حسین کریم امروز در نشستی با حضور اعضای جامعه کمک رسان پزشکی استان البرز گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده توسط سیستم های بهداشتی درمانی عملیات مقابله با کروناویروس در مسیر درست خود  قرار  گرفته است.

کریم تصریح کرد: حمایت و حضور پزشکان در مقابله با کروناویروس به شدت دلگرم کننده بود و نباید اجازه دهیم توان و انرژی نیروهای بهداشت و درمانی کم شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز بر اهمیت حفاظت نیروهای درمانی و بهداشتی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه تا کنون مورد فوتی از تیم های بهداشتی و درمانی در استان نداشته ایم. 

کریم گفت: از حضور و حمایت نیروهای داوطلب بخش خصوصی با کمک نظام پزشکی در بخش های داخلی، عفونی، ریه، آی سی یو، طب اورژانس، بیهوشی و پزشک عمومی استقبال خواهیم کرد .

وی با اشاره به اهمیت همیاری و کمک انجمن های مختلف پزشکی و خیرین پزشکی در مقابله با کروناویروس اظهار داشت: در کنار همه تلخی ها و سختی های کرونا، زیبایی کار مشارکت همه جانبه پزشکان و کادر درمان بی نظیر است . 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز یک بار دیگر از مردم استان درخواست کرد که از مسافرت و میهمانی و دید و بازدید در ایام نوروز به شدت پرهیز کنند چرا که در صورت عدم همکاری مردم شیوع بیماری سیر صعودی خواهد داشت . 

کریم در پایان، بخشی از خواسته و انتظارات سیستم بهداشتی و درمانی در مقابله با کرونا ویروس را با اعضای جامعه کمک رسان پزشکی و خیرین این حوزه مطرح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز