خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد؛

اعمال مهلت سه ماهه برای بازپرداخت اقساط وام های اشتغال مددجویی

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۳۳

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:سررسید اقساط وام‌ های اشتغال مددجویان با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و متضرر شدن برخی از کسب و کارها به مدت سه ماه متوالی عقب خواهد افتاد.

به گزرش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد به منظور توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی خانوارهای مددجو وام های قرض الحسنه اشتغال با بازپرداخت طولانی مدت در اختیار این خانوارها قرار می دهد.

رخصی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکیدات وزارت بهداشت مبنی بر خانه ماندن افراد، افزود: با توجه به این مهم بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها دچار زیان و رکود شده اند.

وی با بیان اینکه مددجویان مجری طرح های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد از جمله افرادی هستند که کسب و کار آنان به دلیل شیوع این ویروس با مشکل مواجه شده است، تاکید کرد: کمیته امداد نیز با عنایت به مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی و با هدف مساعدت و حمایت از صاحبان کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای کوچک مهلت بازپرداخت اقساط وام های اشتغال مددجویان را سه ماه به عقب انداخته است.

وی تصریح کرد: مهلت بازپرداخت اقساط وام های اشتغال مددجویان در ماه های اسفند۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ اعمال و این مددجویان می بایست بعد از گذشت این دوره سه ماهه بدهی و اقساط خود را مجددا پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز