خبرگزاری کار ایران

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان:

ورودی‌های قزوین با جدیت بیشتری کنترل می‌شود/ ممنوعیت ورود خودروها با پلاک قم، گیلان، البرز و مرکزی به قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۷۴

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در قزوین گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا ورودی محورهای استان قزوین توسط پلیس راه و هلال احمر استان با نظارت و جدیت بیشتری کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید حسین بی نیاز اظهار کرد: براساس مصوبه این ستاد ورود خودروها با پلاک های استان‌های قم، گیلان، البرز و مرکزی به استان قزوین ممنوع است با این وجود طی چند روز گذشته خودروهایی از این استان ها وارد قزوین شده بودند.

رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان افزود: با تشدید کنترل مبادی ورودی استان و شهر قزوین، پلیس راه اقدام به برگرداندن خودروها با پلاک استان‌های یاد شده خواهد کرد و جمعیت هلال احمر نیز با حضور در این اماکن ها اقدام به غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی به قزوین می کند.

بی نیاز ادامه داد: ممکن است برخی شهروندان قزوینی صاحب خودروهایی با پلاک های استان های یاد شده باشند که باید سکونت آنها در قزوین از سوی پلیس راه با بررسی مدارک ارائه شده و صحبت های رانندگان احراز شود.

وی با اشاره به بازدید برخی از اعضای ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از ورودی های شهر قزوین در روز گذشته،گفت: متاسفانه شاهدیم هنوز برخی شهروندان به ویژه مسافران کرونا را جدی نگرفته و به همراه خانواده سفر می کنند.

این مسئول بیان کرد: از پلیس راه و جمعیت هلال احمر خواسته شده است تا کنترل های خود را شدت ببخشند و از جابه جایی خودرو با پلاک های استان های پرخطر در استان جلوگیری کرده و غربالگری و تست سلامت را از افراد و مسافران ورودی با قوت و جدیت بیشتری انجام دهند.

 رئیس اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان در ادامه با اشاره به مصوبه حضور چرخشی و یک روز در میان کارمندان دستگاه های اجرایی قزوین،گفت: با هدف پیشگیری از کرونا مقرر شده تا هر روز نیمی از ظرفیت کارکنان ادارات در محل کار حضور یابند.

بی نیاز خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مدیران اجرایی این مصوبه و همچنین موضوع دورکاری کارکنان را جدی نگرفته اند که اگر کارمندان آنها موضوع را به استانداری گزارش کنند، با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

 وی گفت: مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا برای همه دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی، اصناف و ... لازم الاجراست.

براساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین ۲۸۴ مورد و تعداد فوت شدگان ناشی از این بیماری نیز ۲۴ نفر و تعداد ۱۷۴ نفر نیز بهبود پیدا کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز