خبرگزاری کار ایران

بر اساس تصمیم استاندار؛

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۸۳۷

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: براساس تصمیم استاندارهرمزگان و به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا تا پایان هفته آینده تمدید شد .

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تزرجی ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی را از روز شنبه ۱۷ تا پنجشنبه ۲۲ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر اعلام کرد.

 وی اضافه کرد: تعدادی از کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر ادارات اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت نکات بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن تلاش کنند.

شیبانی از مردم استان خواست که همچنان ضمن رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی برای پیشگیری از بیماری کرونا، از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری کنند.

وی اظهار کرد:کلیه سازمان ها وادارات نسبت به ضدعفونی کردن مستمرمحیط اداری وتامین اقلام بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز