خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خبر داد:

تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان در هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۴۱

استاندار هرمزگان گفت: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با اعلام تفویض اختیار آن به استانداران، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی با اعلام این مطلب بیان کرد: تعدادی کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر اقدام کنند. 

استاندار هرمزگان تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

 وی افزود: تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری تلاش کنند.

همتی از مردم استان خواست که ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز