خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبرداد:

توزیع اقلام بهداشتی در قزوین تا پایان هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۳۶۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از توزیع مواد بهداشتی چون ژل، الکل و ماسک در قزوین تا پایان این هفته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید نبیل در کارگروه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونای استان قزوین اظهار کرد: در روزهای گذشته توانسته ایم وضعیت تولید را ساماندهی کرده در برخی واحدها با تغییر خط تولید نسبت به تأمین کالاهای بهداشتی و ضد عفونی اقدام کنیم.

رئیس سازمان صمت استان بیان کرد: با مشارکت فرمانداران و شناسایی میزان نیازها برای تأمین کالاهای مورد نیاز به ویژه الکل، مواد ضد عفونی شهرستان ها اقدام شده است و در روزهای آینده این وضعیت بهبود خواهد یافت.

نبیل تصریح کرد: تا پایان این هفته مقادیر زیادی ژل و الکل و ضد عفونی کننده در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد که تلاش می‌کنیم ۲۰ درصد آن در فروشگاه‌های بزرگ صورت گیرد تا دسترسی همه شهروندان به این اقلام تسهیل شود.

وی یادآور شد: شناسایی ظرفیت تولید، برنامه ریزی برای تولید از ظرفیت موجود، برنامه ریزی برای توزیع از مهم‌ترین کارهایی است که در دستور کار است و تلاش می‌کنیم اقلام بهداشتی در کف جامعه توزیع و در اختیار همه قرار گیرد.

در ادامه فرمانداران شهرستان‌ها ضمن اعلام نیاز مناطق به مواد بهداشتی خواستار ساماندهی در توزیع و تأمین نیاز خود شدند.

کارگروه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونای استان قزوین با حضور  عباس تابش مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، قجر بیگی معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداران و مدیران چند واحد صنعتی در محل سازمان صمت قزوین تشکیل شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز