خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری استان هرمزگان مطرح شد؛

عمده پروژه های صندوق توسعه ملی در شهرستانها پایان یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۹۵

مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان در دومین جلسه شورای اداری با حضور معاونین،جنگلداران، روسای ستادی و کارشناسان گفت: عمده پروژه های صندوق توسعه ملی در شهرستانها پایان یافته است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در این جلسه جنگل داران برنامه های هفته منابع طبیعی در شهرستان های خود را ارائه دادند.

به گفته امید ذاکری، در تمام شهرستانها خشکه چین و نهالکاری در حوزه صندوق اجرا می شود.

رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی هرمزگان گفت: سامانه همیاران طبیعت در سراسر استان در حال عضو گیری است.

محمد منصوری افزود: متقاضیان برای ثبت نام همیاران طبیعت وارد سایت hamyartabiat.frw.ir شوند و پس از وارد کردن مشخضصات فردی ،عکس و کارت ملی خود را اسکن نموده و بارگذاری کنند .

وی گفت: متقاضیان همیاران طبیعت میتوانند به عنوان همیاران طبیعت مروج ،محافظ و همیار دانش آموز

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان بندرلنگه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان بندرلنگه از رفع تصرف بیش از 43 مترمربع از اراضی ملی در منطقه کندران از بخش مرکزی خبر داد.

سیامک آرمان گفت: یگان حفاظت این اداره به استناد تبصره یک ذیل ماده 55 قانون حفاظت و حمایت از جنگل ها و مراتع کشور، نسبت به رفع تصرف  بیش از 43 مترمربع از اراضی ملی که تصرف شده اقدام کردند.

آرمان همچنین گفت: فرد متصرف این قطعه را جهت تصرف دیوار کشی نموده بود که با حضور یگان حفاظت آثار تصرف بطور کامل تخریب شد و پس از قلع و قمع، اراضی ملی تصرفی رفع تصرف و به دولت بازگردانده شده است.

وی افزود: تماس 1504 امداد جنگل و مرتع بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درخصوص قطع درختان، بوته کنی، تخریب اراضی ملی، آتش سوزی جنگل ها و مراتع و دیگر تخلفات در حوزه منابع طبیعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز