خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

نگاه مدیریتی همراه با همدلی معنی پیدا می کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۷۷

باید بدنبال افرادی باشیم که قدرت سرمایه گذاری در بخش های مختلف را داشته باشند و این تلاش به جمع بندی خوبی ختم شود.

فرماندار قائم شهرگفت: اگر می خواهیم صادقانه کار انجام دهیم باید اختلافات را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر " مهدی محمدی " در اولین جلسه شورای اداری در سال ۹۳ با بیان اینکه نگاه مدیریتی همراه همدلی معنی می دهد، اظهار داشت: اگر می خواهیم صادقانه کار انجام دهیم باید اختلافات را کنار بگذاریم و بر سر اختلافات موجود بحثنکنیم.

وی گفت: خوشبختانه در بین مدیران اجرایی شهرستان قائم شهر این موضوع به ندرت دیده می شود که باعثمباهات است زیرا همدلی دربین مدیران باعثپیشرفت و توسعه آن شهرستان می شود.

فرماندار شهرستان قائم شهر با بیان اینکه هرکدام از مسئولین باید در جذب سرمایه گذار درحوزه فعالیت خود تلاش کنند افزود: باید بدنبال افرادی باشیم که قدرت سرمایه گذاری در بخش های مختلف را داشته باشند و این تلاش به جمع بندی خوبی ختم شود.

محمدی بحثتوسعه ستاد رابطین سرمایه گذاری شهرستان را جدی تلقی کرد و ادامه داد: امیدواریم با جمع بندی نهایی به نتیجه مطلوب برسیم.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه تفکر محیط کارگری بودن قائم شهر موجب ناتوانی است تصریح کرد: ما در حوزه گردشگری پتانسیل های بالایی داریم که دست کمی از جاذبه های غرب استان ندارد.

وی تنها راه برون رفت از معضل بیکاری جوانان و اشتغال برای افراد جویای کار ورود به حوزه ی گردشگری دانست و گفت: اگر از همه توان و ظرفیت گردشگری شهرستان استفاده کنیم مشکل اشتغال تا حدودی مرتفع می گردد.

محمدی از جنگل تالار و دو رودخانه شهرستان قائم شهر بعنوان سرمایه و موهبت خدادادی نام برد و افزود: رایزنی هایی انجام دادیم تا حوزه رودخانه ها رصد شود و عرصه هایی که متعلق به منابع طبیعی است تفکیک و به سرمایه گذار تحویل داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز