خبرگزاری کار ایران

تکذیب فوت شهروند اردکانی بر اثر کرونا/ لغو برنامه های عمومی و تجمعات در اردکان

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۳۸

فرماندار اردکان با تاکید از شایعه پراکنی در فضای مجازی، فوت یک نفر در این شهرستان به دلیل بیماری کرونا را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اردکان، بهروز شهابی زاد با بیان اینکه ویروس کرونا به میزان کافی برای مردم دلهره آور است گفت: اطلاعات نادرستی که در فضای مجازی منتشر می شود و صحت ندارد موجب نگرانی مردم خواهد شد.

وی با تکذیب خبری مبنی بر فوت یک نفر در این شهرستان ناشی از ابتلا به بیماری کرونا اضافه کرد: مردم باید اخبار و اطلاعات در این زمینه را از رسانه های رسمی و مبادی درست اطلاعاتی دنبال کنند ضمن اینکه هیچ موردی از ابتلا به کروناویروس در شهرستان اردکان نداشته ‌ایم.

فرماندار اردکان همچنین از ابلاغ دستورالعمل ‌هایی برای پیشگیری از این بیماری به دستگاه‌ های شهرستان خبر داد و عنوان کرد: هرگونه تجمعات در اماکن و برنامه‌های عمومی لغو شده و با توجه به اهمیت موضوع از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری نیز جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیروهای فنی که از کشورهای خارجی به واحدهای صنعتی و تولیدی تردد دارند نیز مورد معاینه و آزمایش قرار می‌گیرند و بعد از ‌ اعلام منفی نتیجه آزمایشات آنها، اجازه ورود به شهرستان و واحدهای تولیدی خواهند داشت.

فرماندار اردکان با اعلام این خبر که مدارس و آموزشگاه های اردکان گفت: به دنبال مصوبه کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی، به منظور نظافت و ضد عفونی، تا پایان هفته تعطیل شد.

شهابی زاد در پایان گفت: بیماری کرونا، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا آن جلوگیری کرد. پرهیز از تماس های غیرضروری و شستن مداوم دست ها با آب و صابون و رعایت فاصله مناسب برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز