خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

کرونا در یزد مشاهده نشده / دلیلی برای تعطیلی مدارس وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۶۹۹

​معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی‌شهید صدوقی یزد در واکنش به اعتراض برخی خانواده‌ها در مورد تعطیل نشدن مدارس این استان گفت: اگر موردی از کرونا در استان مشاهده شود حتما نسبت به تعطیلی مدارس، تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا دهقانی اظهار داشت: آنهایی که دغدغه تعطیلی مدارس را دارند بگویند کدام استان بوده که به کرونا مبتلا نبوده و مدارس آن تعطیل شده است.

وی تعطیلی مدارس را منوط به نظر شورای تامین استان اعلام کرد و ادامه داد: باید حداقل ۱۵ درصد دانش‌آموزان یک کلاس، دچار تنگی نفس شوند تا آن مدرسه تعطیل شود.

به گفته وی تاکنون موردی از بیماری کرونا به صورت محتمل یا قطعی، گزارش نشده تا نسبت به تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه باید از رفتارهای هیجانی دوری کنیم تصریح کرد: هرچند سرعت واگیری آن بالاست اما خطر آن به مراتب از آنفلوآنزا کمتر است از این رو مردم باید رعایت کنند.

استاندار یزد نیز با بیان اینکه تا الان مورد مثبتی از ویروس کرونا در یزد نداشتیم گفت: کمیته پدافند زیستی و کارگروه سلامت را برای بسیج همه امکانات استان در راستای پیشگیری و مقابله فعال کردیم.

محمدعلی طالبی اظهار داشت: در خصوص ضرورت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، بررسی و هماهنگی از سوی دستگاه های مرتبط در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز