خبرگزاری کار ایران

زمان پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی اعلام شد/ برگزاری 6 رویداد شتاب تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۰۶

معاون علمی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان کرمانشاه از پذیرش "تکمیل ظرفیت مجدد" در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی از 21 تا 27 بهمن ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کرمانشاه- سلیمان شفیعی؛ معاون علمی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان کرمانشاه در نشست خبری امروز درجمع خبرنگاران اظهارداشت: باتوجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته)، بدین‌وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه فوق (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با مدرک مقطع قبلی خود می‌توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل نموده و با همراه داشتن مدارک و باتوجه به موارد مربوطه تا یک‌شنبه 27 بهمن‌ماه به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

شفیعی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کابردی در سال تنها یک بار پس از پذیرش مهرماه از طریق تکمیل ظرفیت دانشجو جذب می کند، تصریح کرد: امسال برای اولین بار در بهمن یک مرحله دیگر تکمیل ظرفیت را خواهیم داشت.

وی افزود: در مرحله دوم تکمیل ظرفیت مجدد در 46 کدرشته محل شامل 23 کدرشته مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و در 23 کدرشته مقطع کارشناسی دانشجو جذب می‌کنیم.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه مجموع ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله را 1867 نفر شامل(960 نفر در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و 907 نفر در مقطع کارشناسی) در هشت مرکز اعلام کرد.

شفیعی در ادامه از برگزاری شش رویداد شتاب در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تا پایان سال خبرداد و اظهارداشت: رویداد شتاب "فناوری اطلاعات و اپلیکیشن‌های موبایل" در مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه و رویداد شتاب "کسب و کارهای بیمه در بستر فضای مجازی" در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه با همکاری دانشگاه جامع علمیکاربردی در تاریخ 30 بهمن ماه برگزار می شود.

وی گفت: در تاریخ 12 اسفند 98 نیز اولین رویداد شتاب در حوزه "طراحی لباس" در مرکز آموزش علمی‌کاربردی خضرا اسلام آبادغرب و رویداد شتاب "استارتاپ گردشگری نیکور" در مرکز آموزش علمی‌کاربردی روانسر با همکاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استان کرمانشاه برگزار می‌ شوند.

شفیعی افزود: رویداد شتاب "شهر سبز" در مرکز آموزش علمی‌کاربردی سازمان همیاری شهرداری استان کرمانشاه در تاریخ 13اسفند 98 و اولین رویداد شتاب "ایمنی، امداد و نجات جاده‌ای" در مرکز آموش علمی‌کاربردی هلال احمر کرمانشاه با همکاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان در 18 اسفندماه برگزار می‌گردند.

معاون عملی دانشگاه علمی‌کاربردی استان با بیان اینکه با برگزاری این شش رویداد استارتاپی در مراکز استان مجوز راه اندازی سراهای نوآوری را نیز خواهیم گرفت، تصریح کرد: با تحقق این مهم به دانشجویان و فارغ التحصیلان این مراکز که دارای ایده‌های جدید کسب و کارانه هستند، کمک می کنیم تا  ایده‌های خود را به مرحله اجرا برسانند.

شفیعی تصریح کرد: از سوم تا هفتم اسفندماه نیز شاهد برگزاری رویداد "کمپ کارآفرینی" توسط این دانشگاه با هدف تقویت روحیه کارآفرینی دانشجویان و دانش آموختگان مراکز علمی کاربردی استان و آشنایی آنها با اصول راه اندازی کسب و کار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 تیم از مراکز علمی کاربردی استان برای حضور در این رویدادها اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: این تیم‌ها، پنج روز در کمپ کارآفرینی پس از آموزش‌هایی که درباره ایده پردازی و تبدیل آن به کسب و کار می‌گیرند، به بیان ایده‌هایشان می‌پردازند و در نهایت سه تیم به عنوان تیم‌هایی که دارای ایده‌های با قابلیت تجاری سازی هستند توسط داوران انتخاب و آنها را به صاحبان صنایع استان معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه از فراخوان جذب مدرس حق التدیس در واحد استان کرمانشاه در ماههای اخیر خبرداد و گفت: همزمان با سراسر کشور در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه این فراخوان با هدف جذب 92 نفر(مدرس حق التدیس)در 38 گروه درسی انجام شد که 1093 نفر ثبت نام نمودند که از این تعداد 427 نفر ثبت نام نهایی شدند و از این تعداد نیز 231 نفر تایید نهایی شده‌اند که پس از انجام مصاحبه حدود 92 نفر این افراد جذب دانشگاه خواهند شد.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان در پایان از برپایی جشن فارغ‌التحصیلان این دانشگاه با حضور دکتر محمدحسین امید؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و مسئولان استان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز