خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

لزوم مشارکت در انتخابات برای آبادانی و پیشرفت کشور/ مردم البرز همواره در خط دفاع از انقلاب و ولایت، تاثیر گذار هستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۴۲

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، گفت: مردم به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که با مشارکت حداکثری در انتخابات، خلق حماسه دیگر و انتخاب افراد اصلح، کشور را در راستای حل مشکلات و پیشرفت، یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی امروز در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر کرج، گفت: امسال ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصادف شده و مردم با حضور در این مراسم یاد این شهید را گرامی داشتند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم کرج گفت: مردم البرز همواره در خط دفاع از انقلاب، نظام و ولایت امر مسلمین، تاثیر گذار بوده اند.

سرلشکر موسوی با عنوان اینکه وقوع انقلاب ۵۷ از نظر ماهیت و شرایط مکانی دارای اهمیت است، اظهار داشت: این انقلاب در شرایطی به وقوع پیوست که کشور پیش از انقلاب کاملا زیر سلطه مستکبران قرار داشت و این در حالی است که تمام تحولات مستقیم و غیر مستقیم جهانی زیر نظر آنها، طراحی و هدایت می‌شد.

وی با عنوان اینکه یکی از عرصه های بسیار مهم و تعیین کننده نظام، عرصه حضور در انتخابات است، تاکید کرد: هر رای به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و به منزله یک نهال برای آبادانی و پیشرفت این کشور است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم بصیر، موقعیت شناس به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده است که کاملا نسبت به تاثیرات داخلی، منطقه ای و بین المللی و مشارکت حداکثری در انتخابات واقف باشند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات، کشور را به سمت آبادانی و پیشرفت هدایت می کند، اضافه کرد: مردم بار دیگر با خلق حماسه پرشور، ایران را در جهان سربلند کرده و موقعیت انقلاب اسلامی را در دنیا تقویت می کنند و از مسیر انتخاب اصلح، افراد مومن، انقلابی، شجاع، جهادی، کارآمد و عدالت خواه، کشور را در راستای حل مشکلات و پیشرفت یازی خواهند کرد.

این مقام نظامی با عنوان اینکه در پرتو انقلاب اسلامی پیشرفتهای مختلفی رخ داد که تفکر آن برای بسیاری، غیر واقع بود، تاکید کرد: پیشرفتهایی همچون هوافضا، نانو، هسته ای و ... از جمله دستاوردهای بومی است که ایران را بعد از انقلاب ۵۷ در جایگاه ۱۰ کشور جهان قرار داده است.

سرلشکر موسوی افزود: ایجاد تعلق اجتماعی، غرور ملی، تحکیم برابری اسلامی، بصیرت مردم، جایگاه و منزلت زن و توجه به مناطق محروم، تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاکید رهبری بر حضور جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه در مقابله با زور گویان و دفاع مظلومانه به ویژه ملل مظلوم منطقه، امروز باعث افتخار منطقه شدند و حضور جوانان انقلابی در عرصه های گوناگون و تجمعات معنوی نشان از انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: در سایه مقاومت و پایداری آگاهانه مردم ایران، پرتوهای روشنگر انقلاب اسلامی در جهان، تابیدن گرفته است و عمق راهبردی نظام و کرانه های جبهه مقاومت تا قلب دشمنان پیشرفت کرده و ادامه حیات استکبار در منطقه را با خطر قطعی مواجه می کند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس،  تصریح کرد: دشمنان برای فرار از مجازات و توهمات احمقانه خود را با عنوان معامله قرن، آشکار کردند و طرح شکست خورده معامله قرن، اعمال تروریست تبهکار قرن برای نابودی حقوق فلسطین و سیطره بر منطقه است.

این مقام نظامی کشور تاکید کرد: دنیا بداند به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، طرح معامله قرن، پیش از مُردن ترامپ خواهد مُرد.

وی گفت: به برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی و شکل گیری جبهه قدرتمند و مبارک مقاومت، هیچ کس موفق به فراموش سازی آرمان فلسطین نخواهد شد چرا که آرمان فلسطین زنده است و خیانتکاران را به گور خواهد سپرد.

سرلشکر موسوی خطاب به مردم، اظهار داشت: مسلما هنوز تمامی اهداف انقلاب اسلامی محقق نشده است و ما هنوز راه طولانی در پیش داریم اما ملت بزرگ ایران در مراسمات تشیع پیکر شهید سلیمانی و در راهپیمایی عظبم این روز عزیز نشان داد که مصمم تر از هر زمان دیگری به آرمان های انقلاب وفادار است.

 وی افزود: با توجه به روحیه انقلابی مسئولان و مردم به ویژه جوانان با درک صحیح از موقعیت انقلاب و شناخت دسیسه های دشمن، لازم است با تلاش برای ارتقاء کارآمدی نظام، حرکت انقلاب در مسیر تمدن سازی اسلامی، تسریع شود. بدین ترتیب برون رفت موفق از چالش ها و مقابله با تهدیدات خارجی و مرتفع ساختن مشکلات داخلی از طریق بصیرت، وحدت، ولایت مداری، کوشش مخلصانه و ایثارگرانه همگان امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز