خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع مصلحت تشخیص نظام در بین مردم تبریز:

ایران ۳۰ سال است ثابت کرده خواستار صلح است/ انقلاب خروج آمریکا از منطقه با حمله به عین الاسد رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۶۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بین مردم تبریز گفت: آذربایجان در تاریخ ایران نقش لنگر نظام جمهوری اسلامی داشته است و همیشه نقطه مقاومت در برابر طوفان های ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بین مردم تبریز با اشاره به رشادت های مردم آذربایجان در طول تاریخ گفت: مردم تبریز در واقعه مشروطه در برابر ارتش محمد علی شاه یازده ماه ایستادند و ثمر این مقاومت ایجاد حس برادری در بین مردم بوده است.

محسن رضایی افزود: در سال ۵۶ با آغاز انقلاب پس از حادثه قم تبریز صدای مرگ برشاه را در کشور به صدا در آورد.

وی با اشاره به مراسم های سوگواری برای سردار شهید سلیمانی گفت: عاشورا در تبریز پایگاه بزرگی دارد و ما به عنوان همسنگران سردار سلیمانی در برابر محبت شما زبان‌مان قاصر است.

وی ادامه داد: انقلاب ما امروز اولین سال چله دوم خود را آغازکرده  و در این سال‌ها  اتفاقات بسیار زیادی برای ایران افتاد از ممنوعیت خرید نفت گرفته تا محاصره اقتصادی ، اما امروز پس از این همه فشار اقتصادی آمریکا به یک جنایت تاریخی دست زد و میهمان یک دولت خارجی  را  در آن کشور به شهادت  رساند و دست به ترور سردار سلیمانی زد.

سرارد محسن رضایی بیان داشت:حمله به پایگاه عین الاسد و چند پایگاه دیگر ملت ایران انقلابی در منطقه ایجاد کرد و شهادت حاج قاسم سلیمانی انقلاب خروج آمریکا از منطقه را آغاز خواهد کرد، انتقام سخت ایران از حمله به عین الاسد آغاز شده و مسئله نجات ایران خروج آمریکا از منطقه است و حضور استعمار گرانه آمریکا در خاور میانه جلوی پیشرفت ایران را گرفته و آمریکا عامل نا امنی در منطقه است و ۳۰ سال از مانع پیشرفت ایران شده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز