خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

افتتاح ۷۰۷ پروژه عمرانی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۱۴

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: بالغ بر ۷۰۷ پروژه عمرانی در سراسر استان هرمزگان عملیاتی خواهد شد که ار مهمترین این پروژه ها می توان به افتتاح نمایشگاه کتاب هرمزگان اشاره کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی ارجمند، ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی٬ اظهار کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای استان ما بسیار پربرکت بود و تا کنون افتتاح بسیاری از پروژه ها را در این ایام داشتیم که تا روز ۲۲ بهمن ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر پروژه های در دستور کار ایام ۲۲ بهمن، تصریح کرد: بالغ بر ۷۰۷ پروژه عمرانی در سراسر استان هرمزگان عملیاتی خواهد شد که یکی از مهمترین این پروژه ها افتتاح نمایشگاه کتاب هرمزگان بود که در آن شاهد حضور چشم گیر مردم بودیم‌.

ارجمند در ادامه افزود: در رابطه با خانواده شهدا برنامه های متعددی داشتیم که از مهمترین آن ها دیدار مسئولین استان با خانواده شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا بود.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی دهه فجر، بیان کرد: پایگاه های بسیج در این ایام جهیزیه ۳۵۰ زوج جوان را تامین کردند؛ همچنین در روز ۱۹ بهمن رژه نیروهای مسلح اجرا شد.

رئیس تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های در پیش رو، گفت: در شب ۲۱ ام بهمن ماه در ساعت نه شب نورافشانی انجام خواهد شد که با ندای تکبیر الله اکبر همراه است.

ارجمند با اشاره به مسیر راهپیمایی، اظهار کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در سراسر استان و در ۱۵۰ نقطه با شکوه هرچه تمام برگزار خواهد شد؛ مسیر راهپیمایی در شهر بندرعباس از ساعت 9 صبح رو به روی مسجد علی ابن ابی طالب (ع) به سمت فرمانداری خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: مردم هرمزگان همچون سال‌های گذشته با حضور پررنگ و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به دشمن خواهند داد، همچنین گام بعدی حضور در انتخابات است که مردم ما حضور گرمی را در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و حماسه‌ای دیگر در دوم اسفندماه می‌آفرینند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز