خبرگزاری کار ایران

پروژه گازرسانی به روستای سفیداران شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۷۲۲

استاندار البرز گفت: گازرسانی به روستاهای استان با هدف افزایش رفاه روستاییان و توسعه گردشگری روستایی با اهتمام ویژه ای دنبال می شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه افتتاح پروژه گاز رسانی به روستای سفیداران شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: این نکته بسیار با اهمیت و قابل تامل است که  در این وضعیت و شرایط سخت تحریمی که دشمنان اقتصاد ما را نشانه گرفته‌اند در استان البرز بیش از ۴۱۵ پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم را برنامه محور در جای جای البرز دنبال می کنم، گفت: بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان سهم بخش خصوصی و دولتی اعتبار در این پروژه‌ها بوده تا رضایت مردم در استان البرز را فراهم آورد.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق آمار حوزه عمرانی در مقایسه با سال ۹۷ پروژه‌ها و طرح‌های مورد بهره‌برداری در استان البرز در سال ۹۸ بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است.

شهبازی گفت: در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر به اتفاق مسئولین استانی و شهرستانی به ساوجبلاغ آمدیم و ۱۳۵ پروژه عمرانی، صنعتی، آموزشی و فرهنگی با میزان سرمایه گذاری ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۱۷۰ نفر گشایش یافت.

وی افزود: امروز مشعل گاز روستای سفیداران شهرستان ساوجبلاغ به همت شرکت ملی گاز استان البرز روشن شد و این نوید خوبی برای توسعه گردشگری این روستای خوش آب و هوا که ۴۰ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد، است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی گازرسانی به این روستا در اردیبهشت امسال آغاز شده بود، افزود: شهرستان ساوجبلاغ دارای ۸۷ روستا است که تا بهمن امسال ۷۶ روستا گازرسانی شده بود که ۴ روستا نیز در دهه فجر امسال گازرسانی شد.

شهبازی گفت: طبق تعهدات اداره گاز استان، از ۷ روستای باقی مانده، ۳ روستا در هفته دولت ۹۹ و ۴ روستا نیز در دهه مبارک فجر ۹۹ گازرسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز