خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و خدماتی البرز افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و خدماتی البرز افتتاح شد
کد خبر : ۸۶۹۲۸۱

نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و خدماتی البرز با حضور استاندار این استان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی استاندار البرز روز جمعه در مراسم هفتمین روز از دهه مبارک فجر و افتتاح نمایشگاه نمونه‌ای از دستاوردهای تولیدی و خدماتی البرز بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرج، افزود: این نمایشگاه توانسته تنها بخش اندکی از دستاوردهای انقلاب را در معرض دید همگان قرار دهد.

وی ادامه داد: این توانمندی ها و دستاوردها در حوزه های دارویی، کشاورزی، دانش بنیان، شتاب دهنده ها و... در شرایط سخت و تحریم ها حاصل شده است. 

شهبازی این نمایشگاه، مشتی از خروارها اقدامات، ابتکارات و خلاقیت های فرزندان این مرز و بوم است، گفت: سراسر استان را به شکل مستمر رصد می کنم و از نزدیک شاهد بروز و ظهور دستاوردها در حوزه های مختلف هستم.

وی با اشاره به اینکه شکوفایی فرصت های نهفته البرز را وظیفه خود می دانم، اضافه کرد: یکی از ماموریت های اساسی خود را ایجاد و رونق اشتغال و تولید در البرز با توجه با هدف بهره برداری از ظرفیت های موجود می دانم.

استاندار البرز گفت: تولیدات البرز برای کشور بسیار حائز اهمیت است و گاهی با بررسی تولیدات هایتک جوانان ایرانی در البرز شگفت زده می شویم.

وی افزود: دانش و نظام و دولت در البرز بسیج شده اند تا بسترهای خلاقیت و نوآوری برای تحقق اقتصاد مقاومتی طبق منویات مقام معظم رهبری مهیا شود.

شهبازی عنوان کرد: البرز در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات ظرفیت های بزرگی دارد که به طور قطع در آینده نزدیک نیز با گسترش بسترهای خدماتی از طریق شتاب دهنده ها، شاهد تحول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برندهای شاخص و معتبری در البرز مستقر هستند، گفت: بیش از ۷۰ درصد تولید و صادرات داروی کشور از البرز صورت می گیرد.

شهبازی افزود: بیش از ۷۰ درصد از قطعه سازی کشور در البرز است و همچنین این استان قطب تولید ماکارانی و محل استقرار میز ماکارانی کشور می باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز