خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار فارس انجام شد؛

افتتاح ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در شهرستان لارستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۵۸۱

با حضور استاندار فارس تعداد ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در شهرستان لارستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در حاشیه این افتتاح پروژه‌ها با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه‌هایی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان آغاز شده و یا به بهره برداری می‌رسد عنوان کرد: در این سفر تعداد ۱۰ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، آموزشی و درمانی و عمرانی افتتاح شد.

 وی افزود: ۶ کیلومتر از کمربندی  ورودی لار توسط شهرداری لار و  با مشارکت شرکت برق و راه و شهرسازی احداث شده از جمله این پروژه های به بهره برداری رسیده است.

استاندار فارس یاد آور شد: افتتاح خط تولید بسته های پلاستیکی از دیگر پروژه هایی بود که همزمان با دهه فجر در لارستان افتتاح شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۳ مرکز آموزشی با مشارکت خیرین و نوسازی مدارس  و افتتاح یک فاز از بیمارستان لار از دیگر پروژه هایی بود که در پنجمین روز از دهه فجر با حضور نماینده عالی دولت در استان انجام‌شد.

رحیمی با بیان اینکه افتتاح این پروژه ها توسعه شهرستان لار در حوزه های مختلف اقتصادی، اشتغال زایی، آموزشی و سلامت و درمان را در پی خواهد داشت خاطرنشان کرد: دولت در تلاش است اقداماتی از این دست را در راستای تقویت رفاه اجتماعی در نقاط مختلف اجرایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز