خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون بازرگانی وزیر صمت؛

استان البرز رتبه برتر کشور در ستاد تنظیم بازار شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۸۴

با حکم معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت البرز رتبه برتر ستاد تنظیم بازار را در کشور از آن خود کرد و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، عباس قبادی طی ابلاغی به استانداران سراسر کشور، ۵ استان برتر کشور در ستاد تنظیم بازار به ترتیب استان‌های البرز، هرمزگان، تهران، گیلان و فارس، جزو استان های اول تا پنجم و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند که در این میان رتبه اول در کشور از آنِ استان البرز شد.

در متن این ابلاغ آمده است:

احتراما با عنایت به عوامل‌موثر بر کنترل نرخ کالاها و تحقق سیاست‌های‌حمایتی دولت در پرداخت یارانه ریالی و تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به پیوست گزارش عملکرد تنظیم بازار کشور به همراه عملکرد کارگروه های استانی که براساس شاخص های تعداد جلسات، تعداد مصوبات، عملکرد، کنترل و نظارت بازار و شاخص های کلان اقتصادی رتبه بندی شده ارسال می گردد، در این رتبه بندی استان های البرز، هرمزگان، تهران، گیلان و فارس به ترتیب جزو ۵ استان برتر و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند. 

در ادامه نیز تاکید شده که ارائه گزارش و مستندات از عملکرد ستاد تنظیم بازار استان ها بویژه در ایام پایانی سال و همچنین ماه مبارک رمضان به صورت مستمر و منظم صورت پذیرد و نظارت و بازرسی بر بازار تشدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز