خبرگزاری کار ایران

با دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

عامل ضرب و شتم دانش آموز نوجوان تبریزی اخراج شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۹۶۴

عامل ضرب و شتم دانش آمو تبریزی، به دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اخراج و توبیخ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی انتشار فیلم و عکس ضرب و شتم یک پسر بچه در برخی رسانه‌ها خاصه در فضای مجازی استان، آموزش و پرورش آذربایجان شرقی وارد عمل شد.

به تازگی خبری مبنی بر ضرب و شتم یک دانش آموز نوجوان توسط معاون آموزشی در یکی از مدارس تبریز منتشر شد که حساسیت رسانه‌ها و افکار عمومی را برانگیخت و خوشبختانه با واکنش سریع مسئولان آموزش و پرورش استان مواجه شد که جای تشکر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، از عزل و اخراج دائم معاون آموزشی مدرسه خاطی و تعلیق و ارسال پرونده مدرسه مزبور به هیات تخلفات خبر داد.

جعفر پاشایی با بیان اینکه این اداره کل، نسبت به اینگونه تخلفات و رفتارها حساسیت ویژه ای دارد، افزود: در کمتر از ۲۴ ساعت این موضوع بررسی و با قاطعیت برخورد شد که ساعتی پیش طی نامه‌ای مستقیماً با امضای بنده این نامه ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: موضوع ضرب و شتم یا هرگونه تنبیه بدنی به هر دلیل و به انحاء مختلف تخلف بوده و این بحث بارها در جلسات مختلف تاکید و طی بخشنامه‌های مکرر به مراکز آموزشی و پرورشی استان ابلاغ شده است و به هیچ وجه این قبیل مسائل قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز