خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان:

مجموع کمک‌های خیرین قزوینی به بیش از 5 میلیارد تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۲۶

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از پرداخت ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط خیرین قزوینی به مراکز تحت پوشش بهزیستی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی در همایش سالانه تجلیل از خیرین مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی اظهار کرد:  در ده ماهه امسال بیش از 5 میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی خیران به 346 مرکز بهزیستی پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: همایش تجلیل از خیرین مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی (شیرخوارگاه حلیمه) به همت ایثارگران و نیکوکاران واقعی به پنجمین سال خود رسیده است و همواره از حضور این عزیزان و مساعدت هایشان کمال تشکر را داریم.

وارثی بیان کرد: سالانه خدماتی از قبیل: تحصیل، اشتغال و ازدواج و معیشت فرزندان بی سرپرست در این موسسه ارائه می شود که هزینه های این امور از کمک های مردمی، خیران و دولت صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه استان قزوین در ردیف ۱۰ استان‌های پر خطر نیست و در بخش آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و میزان شیوع معلولیت وضعیت مطلوب و مناسبی دارد.

 همایش تجلیل از نیکوکاران مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی(شیرخوارگاه حلیمه) باحضور نصیری مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی، رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، علی اصغر عاملیان مدیر عامل مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی و جمعی از نیکوکارانی که در حمایت از کودکان بی سرپرست تلاش می‌کنند، برگزار شد.

همچنین در این مراسم از 2 خانواده نیکوکار تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز