خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی یزد هشدار داد:

احتمال یخ زدگی در همه مناطق استان / کاهش محسوس دما و بارش در ارتفاعات

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۲۹۹

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد با اشاره به عبور موج سرد در برخی نقاط به وی‍ژه ارتفاعات ناپایداری جوی برای روز یکشنبه در استان یزد را پیش بینی کرد و گفت: احتمال یخ زدگی در همه مناطق استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس میرحسینی با اشره به اینکه بارندگی و کاهش دما را طی امروز تا پایان هفته داریم اظهار داشت: با خروج موج بارشی از استان از پایان روز گذشته، امروز با عبور موج سرد در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات، بارندگی و کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در اغلب مناطق استان یزد بارش برف و باران داشتیم ادامه داد: از اواخر امروز نیز به تدریج با کاهش ابر، در روزهای دوشنبه و سه­شنبه شاهد آسمانی صاف در استان هستیم اما در ساعات پایانی روز و ابتدایی شب کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد با اشاره به کاهش دما تا منفی یک درجه اضافه کرد: دمای هوا در روز گذشته در گرم‌ترین ساعات ۱۱ درجه و در سردترین ساعات یک درجه بود اما امروز دمای هوا در گرم‌ترین ساعات به ۹ درجه و در سردترین ساعات به یک درجه زیر صفر نیز خواهد رسید که یخ­زدگی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه نیز در سردترین ساعات دمای هوا به زیر صفر می‌رسد عنوان کرد: امروز در برخی نقاط کوهستانی دمای منفی 8 درجه را نیز خواهیم داشت که کشاورزان و دامداران مراقبت‌های لازم را در زمینه نگهداری از باغ‌های خود به کار گیرند.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی یزد همچنین از احتمال یخ زدگی در همه مناطق استان خبر داد و اظهار داشت: شهروندان مراقبت های لازم در این زمینه را داشته باشند و از خسارت های احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز