خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خبر داد:

ورود موج ناپایدار جوی به استان یزد/ بارش برف در ارتفاعات شیرکوه

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۴۰

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد از ورود موج ناپیادار جوی به استان و فعال بودن آن تا عصر فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا شیرغلامی اظهار داشت: عصر دیروز با ورود موج ناپایدار جوی به استان افزایش ابر، رگبارهای پراکنده و نیز عمدتا بارش در ارتفاعات شیرکوه و خاتم به صورت برف را داشتیم.

وی با بیان اینکه هفته قبل نخستین برف پاییزی، ارتفاعات شیرکوه را سفیدپوش کرد، ادامه داد: ارتفاع برف در ایستگاه‌های هواشناسی ده‌بالا، دره‌شیر، طزرجان و شهر «نیر» شهرستان تفت از شش تا ۲ سانتیمتر ثبت شده است.

شیرغلامی همچنین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاهای باران سنجی توتک را چهار میلیمتر، گل افشان سه و نیم میلیمتر ،کرخنگان و زردین هر کدام را ۲.۵ میلیمتر ذکر کرد.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت موج ناپایدار جوی در استان در ارتفاعات شیرکوه در شهرستان های تفت و مهریز است اظهار داشت: از بعداز ظهر امروز به تدریج از میزان ابر در استان کاسته و از فردا (یکشنبه) تا پایان هفته جاری جوی نسبتا آرام همراه با آسمان صاف پیش بینی می شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی بیان داشت: کاهش دما از امروز به صورت محسوس و از صبح فردا و روز دوشنبه ادامه دارد و از صبح یکشنبه تا پایان این هفته دمای هوا در مناطق کوهستانی استان به زیر صفر می رسد.

به گزارش هواشناسی یزد، در شبانه روز گذشته در گرم ترین ساعت دمای هوای شهر یزد به ۱۸ درجه سلسیوس و در ۲۴ ساعت آینده هم به ۱۹ درجه سانتیگراد می رسد و در این مدت در سردترین ساعت در شبنانه روز گذشته به پنج درجه و فردا هم به چهار درجه سانتیگراد می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز