خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان :

جابجایی بیش از 2.8 میلیون مسافر در جاده‌های کرمانشاه/ مینی‌بوس‌ها دارای بیشترین سهم

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۲۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در 9 ماهه امسال بیش از دو میلیون و 870 هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان جابجا شدند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان بیش از 271 هزار سفر انجام داد، تعداد مسافرین جابجا شده از طریق این سفرها را بیش از دو میلیون و 870 هزار نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از 38 هزار سفر مربوط به اتوبوس‌ها، 57 هزار سفر مربوط به مینی‌بوس‌ها و بیش از 176 هزار سفر نیز مربوط به ناوگان سواری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین سهم مسافران جابجا شده با بیش از یک میلیون و 387 هزار نفر را نیز مربوط به مینی‌بوس‌ها دانست و اضافه کرد: سهم اتوبوس‌ها از مسافران جابجا شده بیش از 789 هزار نفر و سهم سواری های کرایه بیش از 693 هزار نفر بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 30 هزار سفر رفت و برگشت دربستی نیز توسط ناوگان بین شهری استان انجام شده که مینی‌بوس‌ها با بیش از 25 هزار سفر بیشترین سهم را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه داشت و افزود: 65 شرکت و موسسه فعال در زمینه مسافربری و 20 پایانه مسافری عمومی و خصوصی در سطح استان داریم.

کرمی از فعالیت حدود 3200 راننده در حوزه حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه هم خبر داد و اضافه کرد: حدود 200 دستگاه اتوبوس، 851 دستگاه مینی‌بوس و 818 دستگاه خودرو سواری کرایه، جابجایی مسافران را در استان بر عهده دارند.

به گفته این مسئول، هم اکنون میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان هشت سال، ناوگان مینی‌بوس 28.5 سال و ناوگان سواری کرایه 10.5 سال است.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز