خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

ضرورت قانونی به ساماندهی فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب / تعیین ضرب الاجل برای دستگاه های مسئول/ بامتخلفان برخورد خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۸۵۷

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع رهاسازی پساب فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب و تعیین ضرب الاجل قانونی برای دستگاه های مسئول خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، علی صالحی اظهار کرد: با توجه به رهاسازی پساب فاضلاب منازل مسکن مهر شهرستان میناب به محیط پیرامونی آن که منجر به آلودگی  زیست محیطی منطقه و رودخانه زهکی شده است، دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع ورود کرده و در این راستا؛ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب با احضار مدیران دستگاه های مسئول و تعیین ضرب الاجل قانونی خواستار رسیدگی فوری به موضوع و رفع آلودگی های به وجود آمده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از حقوق عامه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب تذکرات لازم را به شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت و رئیس اداره آب و فاضلاب این شهرستان داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه صیانت از محیط زیست و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی استان است،ابرازامیدواری کرد: دستگاه های مسئول پیش از پایان ضرب‌الاجل قانونی نسبت به عمل به وظایف خود و جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و خسارات ناشی از آن اقدام کنند.

صالحی تأکید کرد: در مقابله با تضییع حقوق مردم و تهدید سلامت عمومی با هیچ فردی در هر جایگاهی تعارف نداریم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: به دستور مرجع قضایی بررسی های کارشناسی جهت شناسایی عوامل دخیل در این آلودگی زیست محیطی ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، قصور و تقصیر با متخلفان برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز