خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

سالن شمشیربازی قزوین با اعتبار چهار میلیارد ریالی تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۵۸

تکمیل و راه‌اندازی سالن ویژه شمشیربازی در استان قزوین نیازمند چهار میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین بودجه، زمینه ساز توسعه این رشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم گفت: این سالن با ۷۰۰ مترمربع مساحت در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان جانمایی شده و قرار است که مورد استفاده شمشیربازان زن و مرد قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: در حال حاضر دیوارها و درب و پنجره این سالن ساخته و نصب شده و فضای داخلی نیز در مرحله تکمیل قرار دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات بتوانیم هرچه سریع‌تر سالن شمشیر بازی استان قزوین را راه‌اندازی کنیم.

علایی مقدم با بیان اینکه شمشیربازی در استان قزوین تاکنون به صورت حرفه‌ای دنبال نشده است، افزود: به عقیده من شمشیربازی و به طور کلی ورزش‌های رزمی در استان قزوین از استعدادهای فراوانی برخوردارند و در صورت فراهم سازی زیرساخت‌های لازم، زمینه رشد و توسعه بیشتر آنها فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه هیات شمشیربازی استان قزوین در سال ۹۵ راه‌اندازی شد، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که تاکنون از رونق این رشته ورزشی جلوگیری کرده، کمبود اعتبارات بوده که رایزنی لازم با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تامین اعتبار انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: تاکنون دختران و زنان استقبال بیشتری برای حضور در رشته شمشیربازی از خود نشان داده‌اند که امیدواریم در آینده با حمایت فدراسیون و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این سالن مدال‌های رنگارنگی از این رشته به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز