خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری هرمزگان:

تعامل هیئت‌های اجرایی و نظارت باعث برگزاری انتخابات به دور از حاشیه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۸۷

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی همواره مورد تحریم های متعدد و ظالمانه دشمنان قرار داشته اما توانسته با وجود فشارهای بسیار خارجی روند توسعه متوازن کشور را پیش ببرد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سعید ناجی در دیدار با رئیس هیئت نظارت انتخابات استان، افزود: انقلاب اسلامی با وجود فشارهای خارجی بسیار توانسته دستاوردهای خوب و قابل قبولی در داخل کشور داشته باشد و باید قدر این دستاوردها را دانست.

وی اضافه کرد: پس از انقلاب و در روزهای آغازین، دشمنان جنگ هشت ساله را به کشور تحمیل کردند که با رهنمودهای صحیح بنیان گذار انقلاب امام خمینی(ره) تمام توطئه آنها برای تصرف حتی ذره ای از  خاک این مرزه بوم با شکست روبرو شد.

ناجی خاطر نشان کرد: پس از جنگ ویرانگر که خرابی بسیاری برای کشور به بار آورد جهادسازندگی شکل گرفت و زمینه آباد سازی و توسعه کشور را از سر گرفته شد و امروز با وجود همه توطئه‌ها و تحریم ها شاهد پیشرفت قابل قبول کشور در منطقه هستیم.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی، ایشان را نمونه بارز مومن انقلابی و اسطوره فداکاری و از خود گذشتگی دانست و عنوان کرد: چهره انقلابی و محبوب این شهید عالی قدر موجب ایجاد موج اعظیم مردم در مراسمات تشییع پیکر ایشان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: مردم ایران قدردان مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این مرد بزرگ و اسطوره دفاع از مرز و بوم این کشور هستند.

وی با اشاره به ضرورت تعامل میان هیئت اجرایی و نظارت انتخابات استان برای برگزاری انتخابات شفاف و به دور از حاشیه، گفت: هر چه تعامل این دو هیئت در زمینه برگزاری انتخابات شفاف و به دور از حاشیه در استان بیشتر باشد شاهد انتخابات خوب تری خواهیم بود که باید در این زمینه گام برداشت.

ناجی اضافه کرد: آموزش های لازم اعضای دو هیئت در راستای ارتقاء سطح دانش و شفاف سازی نکات مبهم برای تمامی اعضای حاضر در شعب  موثر خواهد بود و این امر می تواند به شفافیت هر چه بیشتر انتخابات منجر شود.

وی با تاکید بر اهمیت شفافیت و بی طرفی در انتخابات گفت: از هر پیشنهادی از سوی هیئت نظارت برای  کاهش حاشیه های احتمالی و افزایش شفافیت انتخابات پیش‌رو استقبال می‌کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز